Правила надання послуг

У центрах оперативної поліграфії «Copy Shop» завжди раді клієнтам. Ми цінуємо Вас і Ваш час, тому виконуємо всі замовлення максимально швидко і якісно. В першу чергу це здійснюється завдяки внутрішнім правилам нашої компанії.

Повага. Ввічливе і шанобливе ставлення до клієнта ‒ ключове правило нашої роботи. Такого ж ставлення заслуговують і наші працівники. Від цього залежить їх самоорганізація, уважність, зосередженість, працездатність, а отже, зростає рівень оперативності і зберігається якість.

Законослухняність.

2.1. При копіюванні документів з кольоровими печатками та/або із захисними знаками документ буде містити позначку «копія», щоб не ввести в оману своєю схожістю з оригіналом.

2.2. Компанія не приймає замовлення на друк матеріали, в яких містяться заклики до агресії, насильства, розпалювання ненависті чи конфліктів на основі расових, релігійних, політичних та інших поглядів.

2.3. Все програмне забезпечення, яке використовується працівниками компанії, є повністю ліцензійним.

Робота з макетами.

3.1. Макет може надаватись Вами або створюватись дизайнером нашої компанії. Після підготовки макету він повинен бути обов’язково підтверджений замовником у письмовому вигляді або за допомогою електронної пошти. У випадку усного підтвердження компанія не приймає претензії до роздрукованого макету. Відповідальність за помилки в макеті після затвердження несе замовник.

3.2. У випадку, якщо макет, наданий замовником, потребує додрукарської обробки у зв’язку зі своєю невідповідністю вимогам, співробітники компанії повідомлять про це замовнику для отримання підтвердження або дозволу на доопрацювання. Робота дизайнера оплачується окремо і не входить у вартість друку продукції. Якщо робота дизайнера оплачена, макет передається у власність замовника.

3.3. У випадку, якщо макет був надісланий готовим до друку або замовник відмовився від додрукарської обробки макету штатними дизайнерами (тільки у випадку необхідності), компанія знімає з себе відповідальність за якість готової продукції, за винятком тих параметрів якості, які залежать безпосередньо від технічного процесу друку та післядрукарської обробки. Відповідальність за помилки у затвердженому макеті несе замовник.

3.4. Компанія не гарантує, що після виконання замовлення макет або зразки готової продукції замовника будуть зберігатись у цифровому чи іншому вигляді в офісі компанії. Проте, якщо не було обумовлено інше, макети в цифровому вигляді можуть зберігатись у базі даних компанії на випадок повторних замовлень клієнта.

3.5. Компанія гарантує, що макети замовника не будуть передані третім особам або використані для друку продукції іншого замовника.

У випадку термінового замовлення компанія може розглянути можливість виготовлення продукції позачергово. При цьому сума оплати замовлення множиться на коефіцієнт 1,5.

Клієнт завжди має можливість обговорити виготовлення замовлення безпосередньо в офісі копі-центру.