Брошури, буклети, флаєри – яка різниця?

Всі три види виробів ‒ флаєр, буклет, брошура ‒ найчастіше використовуються в рекламі й відрізняються один від одного насамперед об’ємом тексту та зовнішнім виглядом.

Найпростішим з цих видів є флаєр (єврофлаєр) ‒ це виріб із одного аркуша невеликих розмірів з інформацією з однієї чи обох сторін. Він доречний, коли необхідно донести до клієнта необхідну інформацію, докладаючи при цьому мінімум зусиль. Стандартний розмір флаєра 210х100 мм і складає 1/3 аркуша формату А4. Розміри можуть бути й іншими залежно від побажань замовника.

Буклет ‒ це виріб із одного аркуша, складений по згинах один чи кілька разів, завдяки чому досягається компактність у згорнутому вигляді при значно більшій корисній його площі. Найпоширенішим є використання аркуша А4 з двома згинами. Таким чином, у згорнутому вигляді він буде відповідати стандартному розміру флаєра, але в розгорнутому це буде той же А4. Звичайно, на такому аркуші можна вмістити значно більше інформації, а зберігати при цьому набагато зручніше, ніж звичайну рекламну листівку таких самих розмірів.

Розмір буклета, кількість і напрям згинів може змінюватися в залежності від поставлених цілей. Для рівного фальцювання (згину) можна використати біговку (продавлювання лінії згину). Наприклад, коли компанії необхідно прорекламувати від 2 до 6 послуг, то оптимальне рішення ‒ буклет на одному аркуші А4: можна з обох боків надрукувати по 3 сторінки розміром як єврофлаєр кожна і зробити фальцювання так, щоб вийшло 3 смуги тексту.

Брошура ‒ це багатосторінкове видання, де скріплення аркушів відбувається за допомогою металевих скоб, пластикової або металевої пружини або ж із використанням термоклеєвої машини (термобіндера). Такий вид друкованої продукції використовують тоді, коли необхідно показати весь спектр послуг чи продукції.

В цілому ж кожен замовник сам вирішує, який із видів поліграфічної продукції дасть найбільш відчутний рекламний еффект.

Якщо Ви відчуваєте труднощі з таким вибором чи у Вас є якісь сумніви, звертайтесь до “Copy Shop” ‒ ми завжди раді допомогти і порадою, і справою.